♥°• می نــــــویسم برای دلــم ♥°•

♥°• می نــــــویسم برای دلــم ♥°•

♥°• می نــــــویسم برای دلــم ♥°•

♥°• می نــــــویسم برای دلــم ♥°•

♥°• می نــــــویسم برای دلــم ♥°•

♥°• می نــــــویسم برای دلــم ♥°•
♥°• می نــــــویسم برای دلــم ♥°•
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
♥°• می نــــــویسم برای دلــم ♥°•

♥°• می نــــــویسم برای دلــم ♥°•

 

 

ما دختـــرها همه حسودیــم

از حسادت سایــــــز دور كمـر تا حسادت

 

به اندازه مژه ها...

 

امـــا...

عذاب آورتریــــن حسادتمــــان

 

وقتـــــــی است كه دل میبندیــــم

 


دل به یه مــــــــرد كه میبندیم

دیگـــــــر تاب نداریم صدایــــــــی

 

جز ما ،

نگاهــــــــی جز ما و دستهایــــــــی به جز دستهای

 

خودمـــــــان

 


اصلا هــــــــر چیــــــــزی

 

جز خــــــــودمــــــــان از هزارفرسخیش رد شود

 


ای كــــــاش لال شود ، كــــــــور شود ، یا اصلا بمیرد ، رقیــــــــب
 



گــــــاهــــــــــــــــــی ...



به خاک سپردن یک جسد ،



از خواباندن یک قاب عکس و



از فراموش کردن یک خاطره ..



آســــــــــــان تــــــر اســــــــت.

 

 

 


این سکوتــــــــ ـــ تلخ دنیایــــ ــ من است

زندگــــــ ــ ـی ام توی رویاهایـــ ـــ من است

سلاممــــ ــ توی سکوتــــــ شب بی جوابــــــ موند

دستــــ ــ سردم توی سرمایــــ ــ شبــ ـ ...

بی محبتـــ ــ موند!

سکوتم را نمــ ــ ـی شکنم

بدون صدا اشکــ ـــ میریزمــ ـــ

کســــ ــ ــی اشکـــــم را نمــ ــــی بیند

جز کســــــی که در سکوتـــــ ــ، دلم را می خواند

تو این تاریکــ ـــ ـی شبـــ ــــ

چشمانـــ ـــم را می بندمـــ ــ

شایـــ ـد فقط در رویاهایایم کســــ ـی را ببینـــــم!

 

 



گآهي دِلــَت نــِميخوآهــَد . . .؛

ديــروز رآ بِه يآد بــيآوَري . . .؛

اَنگــيزه اي بــَرايِ فــَردآ هـَم نــَدآري . . .!!!
...
وَ حآل هــَم کِه . . .؛

گآهي فــَقــَط دِلــَت ميخوآهــَد . . .؛

زآنوهايــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگيري . . .؛

وَ گوشــِه اي اَز گوشــِه تــَرين گوشـِه اي کِه مي شــِنآسي . . .؛

بــِنـِشيني وَ فــَقــَط نــِگآه کــُني . . .!!!

گآهي دِلگــيري. . . ؛

شآيــَد اَز خودَت . . .؛

شآيــَد . . !!!

 

 

کسی با نــــــــام



"تـــــــــــــو" ، دارد در "من"



گُــــــم می شـــــود کم کم ،



نکند به سَــــــــرت بزند و



ســـر زده بــــیـــــایـــــی ،



بـــــرای خودت مــــی گویـــــم



نــمـی شـناسی ام دیـــــگر !







این روز ها…


بـه هـر مـردی بـخـواهـی تـکـیـه کنی …


بـایـد جـسـمـت را بـه او هـدیـه کـنـی …


طـعـمـش را کـه چـشـیـد


مـثـل آدامـس تـف مـی کـنـد کـف زمـیـن …


بـاز مـی چـسـبـی ته کـفـش عـابـری عـاشـق پـیـشـه…


از دلـت کـه خـبـر نـدارنـد …

 

نـنـگ هـرزگـی مـی بـنـدنـد …



زن که باشی!!!

ﻧﻤﯿـﺘـﻮﻧﯽ ﻣــﻮﻗـﻊ ﻏــﻤـت ﺑﻪ ﺧﯿــﺎﺑون ﺑﺮیو...

ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ ﺁﺗﺶ ﺑﺰﻧیو ﺩﻭﺩ ﺷدﻥ ﻏﻢ ﻫﺎﺖ ﺭو ﺑﺒﯿﻨﯽ....

ﺯﻥ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ....

ﻏﻤﺖ ﺭﺍ ﭘﻨﻬوﻥ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﭘﺸﺖ ﻧﻘﺎﺏ ﺁﺭﺍﯾﺸیت...

ﻭ ﺑﺎ ﺭﮊ ﻟﺒﯽ ﻗــﺮﻣــﺰ...

ﺧﻨــﺪﻩ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻟﺐ ﻫـﺎﯾﺖ ﺍﺟﺒﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨــــﯽ...

ﺁﻧﻮﻗﺖ ﻫﻤــﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻧـﻪ ﺩﺭﺩﯼ ﻫﺴﺖ...
و ﻧـﻪ ﻏﻤــﯽ..

ﻭ ﺗﻨﻬــــﺎ ﻧﮕــﺮﺍﻧﯿﺘــــ ﭘﺎﮎ ﺷـﺪﻥ ﺭﮊ لبته...

ﺯﻥ ﮐـﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻣــﺮﺩوﻧﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﻏﻢ ﺑﺨــﻮﺭﯼ ...
.

 

وقتی تَمــــآمِ فُحشهاے دُنيا رو نَصيبِش ميكنے

 



دُرُست زَمانيـــﮧ كــِـﮧ :




بيشتَر از هَميشِــﮧ دِلِت بَراش تَنگ شُـــده ... !!!

 


حکایت غریبی است


پاییز امسال و دست های بی کس من..

.
که نبودنت در من...


شبیه سوز سرما در مغز استخوان است،


آنقدر که دست هایم را،


در یخ بستگی خیابان های منجمد شده از خاطرات تو،


تنها به وقت لب گرفتن از سیگار،


از جیب هایم بیرون می آورم.


آری...


پاییز با لهجه بی کسی های من..

.
پادشاه فصل های سالی است،


که از ابتدای بهارش نبودنت پیدا بود.


و من...


عروسک خیمه شب بازی خیابان های پاییز زده ای هستم،

که پاهایم،


به اختیار نخ خاطرات تو...

مدام این سو و آن سو می رود!

به نگاه خیره این شهر بگو...


هر رهگذر سیگار به دستی را عاشق خطاب نکند...


شاید کسی دارد،


حسابش را با تمام خاطرات تسویه می کنم

 

زن نیستـــــــم اگــــر زنانـــــه پای عشقـــــم نیستـــــم ...


مــــن از قبیلــــه زلیخــــا آمده ام ..

.
آنقــــدر عشقـــت را جـــــــار میزنـــــم تـــا خــــدا برایم کــف بزنـــــد ...

فرقــــی نمیکنـــــد فرشتــــه باشـــی یـــا آدم ... یـــوسف باشــــی یا سلیمـــــان ...


قالیچــــــه دلِ مــــــن بــدون اســـــمِ رمـــــزِ نـــامِ " تـــــو " پـــرواز نمیکنــــــد ...


زنـــــانه پـــای این عشـــق می ایستـــــــــم ...

 

 


زودتــــــــر از من
شــــــــال و کلاه می کند
بیقـــــــــرارِ
قرارِ دیــــــــدارِ تو می شــــود
دست و پایش را گم می کند...
دختـــــــــــرک عجولی ست
دل بی تاب من
وقت ملاقات تو!...."


 

 

 

 

می بویم گیسوانت را...
تا فرشته ها حسودی کنند.
شانه می زنم موهایت را...
تا حوری ها سرک بکشند از بهشت برای تماشا.
شعر می گویم برای تو...
تا کلمات کیف کنند...
مست شوند...
بمیرند...

 

 

 

 

تمام زنان دنیا
برای مردی که دوست دارند،
شال گردن می‌بافَــــند.
جز من،
که نشـــسته‌ام اینــجا
و برای تو شـعر، می‌بافم…!

 

 

 


مردانگی ات را
با شکستن دل دختری که دیوانه ی توست ثابت نکن
مردانگی ات را
با غرور بی اندازه ات به دختری که عاشق توست ثابت نکن
مردانگی را
... ... زمانی میتوانی نشان دهی که دختری با تمام تنهایی اش به تو تکیه کرده
که دختری با تکیه به غرور تو به قدرت تو
در این دنیای پر از نامردی
قدم بر میدارد...

 

 

 

 


عجبــــ وفـــایـــی دآرد این دلتنگــــی…!
تنهـــــاش که میـــذآریـــی میــری تو جمـــع و کلّی میگـــی و میخنــــدی…
بعد کـــه از همه جـــدآ شدی از کـُنـــج تآریکـــی میآد بیرون
می ایستـــه بغـــل دستــتــــ …
دســتـــ گرمشـــو میذاره رو شونتــــ
بر میگـــرده در گوشــتـــ میگـــه:
خـــوبــی رفیـــق؟؟!!
بـــآزم خودمـــم و خـــودتــــ …

 


جهانـــــ جدیدم را دوست دارم
مــــــن...زمـــــین...تــــــو...
کجای قانون طبیعــــــت سخنی از”مرکزیتـــــــ”
نداشتن چشمانت به میان آمده...!
من و زمین
هردو گرد تو
می گردیم
منظومه شمسی بهانه اســــــت...!

 

 

 

ﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎﻭﺭﻡ ﺷﺪ
ﮐﻪ ﺗﻮﺧﺴﺘﻪ ﺗﺮﺍﺯﺍﻥ ﺑﻮﺩﯼ ﮐﻪ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﺩﻭﺳﺖ
ﺩﺍﺷﺘﻨﻢ ﺭﺍ!
ﺍﺯﻣﻦ ﮐﻪ ﮔﺬﺷﺖ ...
ﺍﻣﺎ...
ﻫﺮﺟﺎﮐﻪ ﻫﺴﺘﯽ
"ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﯽ قطار می رود...
تو می روی...
تمام ایستگاه میرود...
و من چقدر ساد ه ام.. که سال های سال...
در انتظار تو...
کنار این قطار رفته ایستاده ام ...
و همچنان...
به نرده های ایستگاه رفته...
تکیه داده ام!

 

 

 

 

عشق من..
تنها انگیزه ی من برای زندگی...
تکیه گاهم باش...در شبهای سرد تنهاییم...شبهای بی کسی...در شب دل شکستگی...
شبهای براز اشکو آه...ناله هایم را از همین فاصله ای ک میانمان هست احساس کن...و مالک روح و روانم باش،حال ک ناخواسته مالک قلبم شدی...
عشق من..
همه ی دلخوشی من در لحظات سردم...
باتمام وجود دوستت دارم

 

 


گاهــي بايــد دعــوا کــرد داد زد ،
فحــش داد !
گاهــي بايــد گريــه کــرد مشــت کوبيــد
ليــوان شکســت ،
چنــد شــب قهــر کــرد
وگــرنه يــه حرفــهايي روي دل آدم ميــمونه ميــمونه ،
درد ميــشه ،
ســرد ميــشه
ســنگ ميــشه ،
ســکوت ميــشه ،
عادي ميــشه کيــنه ميــشه
دوري ميــشه و مرگ عاطفي ميــشه
گاهــي بايــد بــد شــد تــا بشــه خــوب مــوند ...

 

 


بهشت همین جا میشود
بنشینی رو برویم
درست درست روبرویم
بخندی
و همه ی درخت های دنیا سایه ات بشوند و
همسایه ات
درست روبرویم باشی

 


 



زِنـــدِگـﮯ دَر اَعماقِ عادَت ها
هیج فــَــرقـﮯ با مـَـرگ نـَــدارد...
تــــو مـُـــردِه اﮮ
فـَـقـَــط مـَـعناﮮ مــَــرگ را نـِمـﮯ دانـﮯ....

 

 


گفته بودم می کشمش آخر!
امروز... دم غروب... وقت اذان...
دلم را با اشک آب دادم
رو به قبله خواباندمش
یک... دو... سه...
تمام شد
دیگر بهانه ات را نمی گیرد!!

 

 

 


من ...
احساسم را براى تو به حراج ميگذارم ...
فقط براى تو ...
به هر قيمتى که تو بخواهى ...
به قيمت يک بوسه ...
يک آغوش ...
يک نوازش ...
يک عاشقانه ...
و یا حتى يک نگاه ..!!
تو ...
هرچه بپردازى باز هم من سود کرده ام ...

 

 

 

 




تعداد بازديد : 445
شنبه 15 آذر 1393 ساعت: 16:23
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران